Víte o nějaké firmě, která nemá žádnou adresu? Vím, že i kdybyste https://www.krizovkarsky.cz/index.php%3Flegenda%3Drovn%25C4%259B%25C5%25BE hodně dlouho přemýšleli, žádná vás nenapadne. Protože firma, která nemá adresu, není k nalezení. A k nalezení není i proto, že žádná firma bez svého sídla ani nevznikne. Už i úřady ve chvílích jejího zrodu požadují uvedení adresy firemního sídla, protože je to nevyhnutelné k vyřízení všech náležitostí. A i později je třeba takové firemní sídlo mít, protože zákazníci přece potřebují mít kam se obracet, potřebují vědět, kde ty hledané kontaktovat. A navíc takové sídlo rovněž vytváří v myslích lidí obrázek o tom, o jakou firmu že tu jde.

moderní dům

Firemní sídlo je tedy nezbytně nutné. A kdo z lidí by ho neměl, ten by nemohl vůbec podnikat. Jenže co když někdo vlastní sídlo, které ho nereprezentuje tak, jak by tomu mělo být? Co když má někdo jenom objekt, na který nemůže být ani trochu pyšný, co když má objekt, který zákazníky spíše odradí, než přivábí?

Pak to lze vyřešit třeba tím, že si podnikatel pořídí pro svou firmu takzvané virtuální sídlo Brno. Tedy místo, kde si lze firmu oficiálně založit a pak i papírově provozovat. Takové sídlo je totiž sice majetkem někoho jiného a podnikatel se v něm tudíž nemůže roztahovat a vlastně ani skutečně podnikat, jenže je tu výhoda v tom, že podnikatel získá touto formou docela dobrou adresu a navenek dobře vypadající reprezentativní sídlo. Do kterého si ale může nechat jenom zasílat korespondenci, kterou mu tu zpracují, lze tu příležitostně využívat kancelář s internetem a něco málo navíc.

objekt firmy

Že je to málo? Že to k podnikání jako takovému nestačí? V tom máte určitě pravdu, práce se musí dělat zkrátka v jiném objektu takového podnikatele. Ale takové virtuální sídlo ho důstojně reprezentuje před veřejností a dává naději na větší podnikatelské úspěchy. A díky zmíněné omezené využitelnosti to není vůbec drahé.